هوشمندسازی مسکونی – ساختمانی

با توجه به پیشرفت روز افزون صنعت ساختمان و نیاز به صرفه جویی در مصرف انرژی

و داشتن ساختمان دوستدار محیط زیست در کنار افزایش آسایش، آرامش، ایمنی و امنیت

آرامش و کاهش مصرف انرژی در کنار مدرنیته و لوکس سازی از اوج اهداف ساخت و ساز می‌باشد

که ما مفتخر به همراهی شما در این عرصه می‌باشیم.

ما جزء معدود شرکت هایی هستیم که در تمام مراحل ساخت خانه میتوانیم هوشمند سازی را انجام دهیم . حتی خانه ای که به بهره برداری رسیده و از آن استفاده میشود را بدون کوچکترین تغییر , تخریب و در کمتر از سه روز کاری هوشمندسازی نماییم .محصولات ما متنوع بوده و از حداقل دوسال گارانتی تا ده سال گارانتی را شامل میشود و محصول بی کیفیت در سبد کالایی گروه هوشمند سازی کنترل سازان فرایند وجود ندارد .

خانه هوشمند یعنی چی؟

یک خانه هوشمند چه ویژگی دارد؟

برای درک بهتر خانه‌های هوشمند تصور کنید:

برای ورود به خانه با دستگیره در هوشمندی روبرو می‌شوید که نیازی به کلید ندارد و شما با رمز دیجیتالی یا اثر انگشت خود می‌توانید اجازه ورود به خانه را داشته باشید. این تکنولوژی تا آنجا پیش می‌رود که شما می‌توانید از هزاران کیلومتر دورتر از منزل مسکونی خود قادر به کنترل در ورودی ساختمان باشید و هر زمان که می‌خواهید درب را با موبایل خود باز یا بسته نمایید. فراموش نکنید که هیچگاه عزیزانتان پشت درب نخواهند ماند. محیط خانه خود را در هر زمان که می‌خواهید با دوربین دیجیتال از هر نقطه دنیا کنترل نمایید و امنیت خانه یا نظارت بر کودکان خردسال خود را در دست بگیرید و با ایجاد یک حصار خورشیدی مادون قرمز در مواقعی که در خانه حضور ندارید امنیت خارق العاده‌ای را برای خانه خود محیا سازید . فضای آرامش بخشی که با ورود به آن با یک پنل هوشمند موسیقی روبرو خواهید شد. پنلی که آرام بخش‌ترین و خاطره انگیزترین موسیقی‌هایتان را به صورت هوشمند برایتان پخش خواهد کرد. خانه‌ای که هنگام ورود شما، استراحت‌تان و یا صرف شام حالت خود را تغییر می‌دهد و مناسب شرایط زمانی، مکانی و روحی شما خواهد شد.

اتاق خواب‌هایی که چراغ‌هایی در آن وجود دارد که علاوه بر نقش روشنایی قابلیت تبدیل شدن به چراغ شب‌خواب شما را دارند با این شرط که میزان نور دهی، کنترل خاموش یا روشن بودن آن همه در گوشی موبایل شما قابل انجام است. حتی رنگ چراغ را می‌توانید از میان ۱۶ میلیون رنگ انتخاب نمایید و هر شب نور جدید را در اتاق خود تجربه کنید . علاوه بر این موضوع , کنترل هوشمند تهویه و دمای خانه هوشمند ما قادر است تمامی سرمایش و گرمایش منزلتان را در دست بگیرد و جالب اینجاست که قبل از ورود شما به منزل میتواند شرایط محیطی و دمایی مناسب را برایتان ایجاد نماید . فضای لوکسی که با تجهیزات دیجیتال و کلید و پریز های لوکس و مدرن , تفاوت و تمایز را برایتان به ارمغان می آورد .ساختمانی که ما برایتان رقم خواهیم زد صرفه جویی خارق العاده برق را برایتان پدیدار میکند و هزینه های ناشی از انرژی را برایتان به حداقل خواهیم رساند .حتی میزان نور خانه را به شکل هوشمند و علمی در دستان خود خواهید داشت . این وظیفه را به سنسور های هوشمند ما بسپارید تا با آنالیز حرکتی شما, کنترل تمامی تجهیزات و روشنایی‌تان را در دست بگیرند و گویا با خانه ای روبرو هستید که به مانند دوستی قدیمی شما را درک کرده و مطابق با خواسته‌هایتان عمل خواهد کرد.

وظیفه کنترل تمامی پرده های شما به خانه هوشمندتان محول شده . آبیاری گیاهانتان با برنامه ریزی زمانی مشخص باید با دقت پیگیری شود و در مسافرت‌ها نباید نگران گیاهان خود باشید . شما نیاز به پرستاری دارید که همیشه وضعیت سلامتی‌تان , وزن , فشارخون و میزان اکسیژن خون شما را کنترل نماید و آن‌ها را ثبت و طبقه‌بندی نماید‌. هود آشپزخانه شما همانند یک انسان باید قابلیت درک و فهم داشته باشد و در زمان مقرر قبل از اینکه شما متوجه شوید باید به صورت هوشمند وارد عمل شود . میزان آلودگی هوا باید توسط خانه شما سنجیده شود و در مواقع نامطلوب تصمیمات مناسب در جهت کاهش این آلودگی اتخاذ شود.

منزل شما باید به محض نشت گاز وارد عمل شود و تمامی اقدامات امنیتی لازم را به صورت خودکار انجام دهد .پریز های منزلتان به صورت جداگانه قابلیت کنترل باید داشته باشند و حتی میزان مصرف را به صورت تفکیکی به شما نشان دهند .

همه این وظایف را با اطمینان و اعتماد به خانه هوشمند گروه کنترل سازان فرآیند بسپارید .

فیلم هوشمند سازی شرکت کنترل سازان فرایند

راحتی و لوکس بودن ساختمان

کنترل روشنایی خانه هوشمند

کنترل هوشمند سیستم روشنایی نه تنها میزان نور دهی را تحت کنترل می گیرد بلکه در صرفه جویی در مصرف انرژی نیز بسیار مؤثر است. در واقع در این روش هم از نور طبیعی و هم از نور تولیدی منابع نور، میزان نور مطلوب تامین خواهد شد و این فرآیند بطور اتوماتیک انجام می گیرد.

کنترل دمای خانه هوشمند

سیستم هوشمند با کنترل تاسیسات تهویه مطبوع در خانه شما درجه حرارت یا برودت را به تفکیک به مقدار مورد نظر می رساند. شما می‌توانید دمای منزل را با فعال کردن سیستم سرمایشی و گرمایشی به دمای مورد نظر رسانده و با ایجاد محیطی مطلوب ازاتلاف انرژی نیز جلوگیری نمایید.

انعطاف پذیری و سهولت در کاربری

شما در ساختمان هوشمند میتوانید با استفاده از تاچ پنل یا کلیدهای ساده، زیبا و پیشرفته وسایل الکتریکی و الکترونیکی خانه را کنترل کنید.

سیستم‌های حفاظتی و امنیتی خانه هوشمند

با سیستم های اتوماسیون خانگی در حین قدم زدن در منزل و یا حین پیاده روی بدون نیاز به مانیتور و فقط با گوشی یا تبلت خود تصاویر را بررسی نمایید. این سیستم با استفاده از سنسورهای حرکتی میتواند امنیت بیشتری را فراهم کند.برای مثال هنگام ورود افراد ناشناس با تشخیص سنسور حرکتی به همراه آژیر چراغ‌ها هم خاموش شوند.

سیستم‌های صوتی و تصویری خانه هوشمند

سیستم هوشمند صوتی امکان دستیابی هر شخص در فضاهای مختلف به موسیقی دلخواه با ولوم مورد نظر را میسر می سازد. سیستم صوتی با اتصال به سیستم هوشمند امکان اجرای انواع سناریوها و کنترل از طریق رابط های کاربری هوشمند نظیر کلید هوشمند، تاچ پنل، موبایل، تبلت را فراهم می آورد.

کنترل نور طبیعی توسط پرده اتوماتیک

کنترل پرده‌ها بر اساس شدت روشنایی خورشید یا کنترل پرده‌ها و شیدر‌ها با توجه به موقعیت خورشید برای استفاده از حد اکثر نور انجام محاسبه پارامترهایی که باعث سایه در محیط بیرونی ساختمان می شود و تنظیم برنامه زمانی با امکان باز و بسته کردن پرده‌ها به صورت برقی بر اساس سناریوها و همچنین توسط مانیتور، ریموت و یا شدت نور وارد شده به منزل انجام می‌پذیرد.

ایجاد یکپارچگی در تجهیزات

تکنولوژی پیشرفته این سیستم سبب یکپارچگی ابزارها و وسایل متعددی گشته که در زندگی روزمره با آنها سرو کار داریم، تجمیع همه ریموت کنترل ها در یک ریموت کنترل، استفاده از یک صفحه نمایشگرلمسی سبک و زیبا، برای کنترل همه تجهیزات ارمغان این سیستم برای شماست.

استفاده از یک کلید لوکس به جای چندین کلید

سیستم هوشمند تمام کلیدهای اضافی اتاق ها، نظیر کلیدهای روشنایی، ترموستات ها، کلیدهای کنترل پرده و پنل های صوتی را حذف نموده و همگی را در یک کلید هوشمند جمع می کند.

آبیاری گیاهان در خانه هوشمند

در خانه هوشمند شما می توانید در ساعات دلخواهی به گیاهان خود آب داده و آسودگی خاطر خود را از بابت آنها فراهم نمایید. ضمناً میتوانید زمین کشاورزی، باغ، مزرعه و یا گلخانه دور از محل زندگی خود در هر زمان که تمایل دارید آبیاری کنیدو با کمترین مصرف آب بیشترین بهره وری را داشته باشید.

دسترسی و کنترل خانه هوشمند از راه دور

همیشه کنترل و نظارت خانه از راه دور از رویاهای بشر بوده است. خانه هوشمند این رویا را برای شما محقق می سازد. به عنوان مثال خانم کارمندی که هنگام ظهر به خانه بر می گردد نگران آماده کردن غذا می باشد در صورتیکه با سیستم هوشمند از طریق موبایل خود دستگاه پلوپز یا اجاق گاز را که قبلا آماده کرده است روشن نموده و تا رسیدن به خانه غذا آماده مصرف می باشد. همچنین می توان کنترل روشنایی ها، ارتباط با درب بازکن تصویری و مراجعین به خانه، کنترل سیستم گرمایش و … را نام برد. ساختمان هوشمند امکان اطلاع یافتن از وضعیت کنونی و کنترل ساختمان را از راه دور محیا میکند. شما میتوانید با استفاده از اس ام اس , تلفن گویا و یا از طریق اینترنت از این امکان بهره مند و کلیه سیستم های متصل به سیستم هوشمند را تحت کنترل خود در آورید.

ایمنی در ساختمان هوشمند

کنترل پریز ها

در سیستم هوشمند شما میتوانید برق پشت پریز ها را قطع کرده و در زمان های نیاز وصل کنید با این کار احتمال برق گرفتگی بشدت کاهش یافته و همچنین می توانید تجهیزاتی که امکان اتصال به سیستم هوشمند ندارند را از راه دور خاموش یا روشن کنید.

سیستم اعلام و اطفاء حریق

سیستم هوشمند با استفاده از سنسورهای دما و دود متوجه ایجاد حریق شده و اقدامات لازم مثل روشن کردن زنگ های هشدار،تماس با نیروهای امدادی و فعال کردن سیستم اطفاء را انجام میدهد

سیستم هشدار نشت گاز

سیستم هوشمند با اندازه گیری مداوم میزان گاز در هوا در صورت نشت گاز سناریو ویژه ای را به اجرا می گذارد و از آسیب ساکنان و بوجود آمدن حریق جلوگیری می کند.