کارگاه آموزشی آشنایی با نیروگاه های بازیافت تلفات حرارتی

کارگاه آموزشی آشنایی با نیروگاه های بازیافت تلفات حرارتی

سانا با همکاری سابا کارگاه آموزشی آشنایی با نیروگاه های بازیافت تلفات حرارتی از فرآیندهای صنعتی و مکانیزم خرید تضمینی برق حاصل از این نیروگاه ها را برگزار می کند.
به گزارش دفتر روابط­ عمومی سازمان بهره ­وری انرژی ایران (سابا):
سازمان انرژی ­های نو ایران (سانا) با همکاری سازمان بهره ­وری انرژی ایران (سابا) اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی یک­روزه با عنوان آشنایی با نیروگاه­های بازیافت تلفات حرارتی از فرآیندهای صنعتی و مکانیزم خرید تضمینی برق خواهد نمود. در تاریخ ۴ اسفندماه سال جاری با حضور مدیران و کارشناسان واحدهای صنعتی دارای تلفات حرارتی قابل بازیافت این کارگاه ازجمله صنایع فلزی، غیرفلزی (سیمان، شیشه و …) پتروشیمی،کشت و صنعت، صنایع غذایی، شرکت­ های سرمایه­ گذاری در این حوزه در محل ساختمان معاونت امور انرژی برگزار خواهد شد.
این گزارش می­ افزاید: معرفی پتانسیل ­های موجود، مزایا و مباحث فنی نیروگاه ­های بازیافت تلفات حرارتی، معرفی نیروگاه ­های بازیافت حرارت از فرآیندهای صنعتی، بحث درخصوص اهمیت احداث نیروگاه­های پاک،خرید تضمینی برق از نیروگاه ­های بازیافت تلفات حرارتی و رویۀ احداث نیروگاه، سیاست ­های تشویقی موجود جهت توسعه انرژی­های پاک و مکانیزم و فرآیند اخذ مجوز احداث نیروگاه ازجمله محورهای این همایش به ­شمار می ­روند.
شایان ذکر است که علاقه ­مندان به ثبت­نام در کارگاه می ­توانند به سایت سازمان انرژی­ های نو ایران (سانا) به آدرس www.suna.org.ir مراجعه نمایند.

سازمان بهینه سازی انرژی
بهینه سازی انرژی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *