افتتاح تصفیه خانه

افتتاح تصفیه خانه

با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان محیط زیست; افتتاح تصفیه خانه شهرک صنعتی رنگسازان رازی شهرضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛معصومه ابتکار در حاشیه افتتاح این تصفیه خانه گفت : امروز دویست و بیست و چهارمین تصفیه خانه شهرک های صنعتی کشور در استان اصفهان افتتاح شد.

وی افزود: در تصفیه خانه ای که امروز افتتاح شد سازمانه اندازه گیری آنلاین پساب خروجی به اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان متصل است و از نزدیک تمام شاخص های مرتبط به پساب خروجی نظارت و کنترل می شود.
تصفیه خانه شهرک صنعتی رازی شهرضا در مدت ۲۲ ماه به بهره برداری رسید.
مدیر تصفیه خانه فاضلاب شهرک های صنعتی استان اصفهان نیز گفت: با بهره برداری از این طرح با افزون بر ۵۴ میلیارد ریال هزینه ظرفیت تصفیه‌خانه این شهرک از ۷۰۰ متر مکعب در شبانه روز به ۲هزار متر مکعب رسید.
سید علیرضا مومنی  همچنین افزود: با افزون بر ۵۰ میلیارد ریال هزینه شبکه جمع آوری فاضلاب شهرک نیز از ۲۰ کیلومتر به ۴۸ کیلومتر افزایش یافت.
وی گفت: با بهره برداری از این طرح ها ، می توان ۷۰۰ تا ۲هزار متر مکعب آب استخراجی  را برای ایجاد و توسعه فضای سبز شهرک استفاده کرد.
مدیر تصفیه خانه فاضلاب شهرک های صنعتی استان گفت: تاکنون ۱۲ شهرک صنعتی استان مجهز به سیستم جمع آوری و تصفیه خانه مرکزی شده اند و ۶۵ درصد از صنایع فعال استان از این سیستم استفاده می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image